دوشنبه 10 اردیبهشت 1403  

اخبار

گرامیداشت روز جانباز

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل س و روز جانباز از جانبازان پرسنل دانشگاه تجلیل شد. در این دیدار دکتر سالمی مدیر ستاد شاهد با اهدای گل از این عزیزان قدردانی نمود.در این دیدار آقای کایدخورده مدیر روابط عمومی و آقای قناد مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

1402/11/25 چهارشنبه
گرامیداشت روز جانباز

روایتگری دوران انقلاب

در این مراسم که به میزبانی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد آقای سیدیان هاشمی خاطرات خود در دوران مبارزات انقلابی با رژیم طاغوت را بیان نمود. این مراسم در نمازخانه معاونت آموزشی برگزار شد و جمعی از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی در این برنامه شرکت داشتند.

1402/11/21 شنبه
روایتگری دوران انقلاب

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه فجر

در سالروز پریوزی انقلاب شکوهمند اسلامی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان نمود.

1402/11/17 سه‌شنبه
برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه فجر

بازدیدمدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی آبادان

وضعیت بسیار خوب دانشجویان شاهد و ایثارگر در آبادان مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با حضور در دانشگاه علوم پزشکی آبادان، آخرین وضعیت دانشجویان این حوزه را بررسی کرد. به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان رضا البرزی، در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: به منظور پیگیری امور دانشجویان شاهد ایثارگر و بررسی وضعیت تحصیلی رفاهی این عزیزان و همچنین تشکر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه ایثارگران و شاهد به این منطقه آمدم. وی اضافه کرد: خوشبختانه دانشجویان ایثارگر و شاهد در این منطقه وضعیت بسیار خوبی دارند و امیدواریم که در جشنواره ملی ایثار و اولین جشنواره برتر آموزشی شاهد درخشش این عزیزان باشیم. البرزی ادامه داد: در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق رویدادهایی همچون اردوهای راهیان پیشرفت و اردوی راهیان نور دریایی گام برمی‌داریم تا بتوانیم در این راه متخصصان متعهدی را تحویل جامعه و کشور بدهیم. در این بازدید یکروزه معاون آموزشی، معاون فرهنگی، دانشجویی، دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه و اساتید مشاور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی آبادان، البرزی را همراهی کردند.

1402/11/2 دوشنبه
بازدیدمدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دیدار با خانواده معظم شهدا

دیدار دکتر سالمی دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگر دانشگاه با همسر شهید شریفی از شهدای مدافع سلامت در سالروز وفات ام البنین(س). در این دیدار خانم حمیدی دبیر مشارکتهای مردمی دانشگاه نیز ایشان را همراهی کردند.

1402/10/9 شنبه
دیدار با خانواده معظم شهدا

نشست دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه با اساتید مشاور

دکتر سالمی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در نشستی که با اساتید مشاور این ستاد داشت ضمن تشکر بابت همکاری این اساتید و شنیدن نظرات آنها،اظهار امیدواری کرد که با همکاری این عزیزان بتوانیم در ارتقای کیفیت تحصیلی دانشجویان هدف اثر گذار باشیم.

1402/10/5 سه‌شنبه
نشست دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه با اساتید مشاور

دیدار با خانواده معظم شهدا

دیدار دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان و کارشناسان این ستاد به همراه دکتر محبوبی جانباز هشت سال دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه با فرزند شهید جواد عوادی و پرسنل بیمارستان حضرت زینب(س) اروند کنار

1402/9/29 چهارشنبه
دیدار با خانواده معظم شهدا

نشست هم اندیشی ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی آبادان و جندی شاپور اهواز

نشست هم اندیشی ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی آبادان و جندی شاپور اهواز باهدف ارتقای خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد. این جلسه که با حضور دکتر سالمی دبیر ستاد شاهد دانشگاه آبادان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی آهواز به عنوان دانشگاه قطب منطقه و کارشناسان دانشگاه آبادان برگزارشد فعالیتهای این ستاد در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و در جهت انجام فعالیتهای آتی و آینده تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

1402/9/15 چهارشنبه
نشست هم اندیشی ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی آبادان و جندی شاپور اهواز

دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت جعفر شریفی

صبح امروز دکتر سالمی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی آبادان و همراهان در نکوداشت یاد و آرمان شهدا با خانواده شهید جعفر شریفی از شهدای مدافع سلامت دیدار کردند

1402/8/21 یکشنبه
دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت  جعفر شریفی

تجلیل از دانشجویان نخبه ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان

در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان،دکتر سالمی مدیر ستاد شاهد و ایثارگران ،مهندس جلوای معاون دانشجویی دانشگاه، رئیس بنیاد شهید آبادان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکاه حضور داشتند از دانشجویان نخبه فرزند شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آمد. دکتر سالمی درسخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان مختصری از عملکرد یکسال گذشته این مدیریت ارائه نمود و از تلاشهای موفقیت آمیزدانشجویان نخبه در کسب مدارج علمی قدردانی کرد . در ادامه حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان با تشکر از برگزارگنندگان این نشست برای دانشجویان آرزوی موفقیت نمود. در پایان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آمد.

1402/8/8 دوشنبه
تجلیل از دانشجویان نخبه ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان

برگزاری نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس

با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اداره شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس نمود. این نمایشگاه در ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مدت یک هفته بر پا می باشد.

1402/7/16 یکشنبه
برگزاری نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ